طنز1

وصیت نامه یک پسر

.

به نام خدا 

.

وقتی این نامه را می خوانید من دیگر در این دنیا نیستم،

بلکه در اون دنیا هستم

مادر جان خواهش می کنم در روز خاکسپاریم از اون خرماهایی که وسطش گردو داره نده

چون دوستای من یه سری ندید بدید هستن که وقتی اون خرما هارو ببینن دخلشو میارن

در اولین فرصت بعد از مرگم کامپیوتر و در آتش سوزانده و خاکسترش و توی اسید بریزین تا کاملا چیزی ازش باقی نمونه

چنتا سی دی زیر تختمه که روش نوشته آهنگای مجاز 

گول نخورید لطفا ندیده بشکونیدشون

یه دوس دختر داشتم که همیشه میگفت : ایشالا بمیری که یه دنیا از دستت راحت بشه 

اگه زنگ زد بهش نگید من مردممهر شده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 31 خرداد 1394برچسب:, | 14:27 | نویسنده : Z.D |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • فیس چت